ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021 - 2022
Παρακάτω εμφανίζεται ο κατάλογος των διδακτικών βιβλίων για την Ειδική Αγωγή σχολικού έτους 2021 - 2022 σύμφωνα με τις ακόλουθες Υπουργικές Αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων 24109/Δ3 - 02.03.2021.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
  • Στα βιβλία που υπάρχουν διορθώσεις σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση (σχολικό έτος 2020 - 2021) έχει προστεθεί η ένδειξη «ΑΛΛΑΓΕΣ». Οι αλλαγές εμφανίζονται επιλέγοντας τη σχετική ένδειξη.

Πατήστε για εξαγωγή της λίστας σε αρχείο  
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΚΩΔΙΚΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥΤΙΤΛΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
Κώφωση-Βαρηκοϊα 40-0005 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α & Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (ΔΑΣΚΑΛΟΥ)  
Κώφωση-Βαρηκοϊα 40-0006 ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ (ΔΑΣΚΑΛΟΥ)  
Easy to read 40-0008 ΓΛΩΣΣΑ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ)  
Easy to read 40-0009 ΓΛΩΣΣΑ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ)  
Easy to read 40-0010 ΓΛΩΣΣΑ Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ και ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ)  
Easy to read 40-0012 ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ Α & Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ)  
Easy to read 40-0014 ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ)  
Easy to read 40-0015 ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ)  
Easy to read 40-0016 ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ και ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ)  
Easy to read 40-0018 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α & Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ) (ΤΕΥΧΟΣ Α')  
Easy to read 40-0019 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α & Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ) (ΤΕΥΧΟΣ Β')  
Easy to read 40-0020 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α & Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΤΕΥΧΟΣ Α' ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ)  
Easy to read 40-0021 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α & Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΤΕΥΧΟΣ Β' ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ)  
Easy to read 40-0035 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ε΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ - ΤΟΜΟΣ Α'  
Easy to read 40-0036 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ε΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ - ΤΟΜΟΣ Β'  
Easy to read 40-0037 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ε΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ - ΤΟΜΟΣ Γ'  
Αυτισμός 40-0023 ΤΟ ΔΕΛΦΙΝΙ - ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ (ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ)  
Αυτισμός 40-0029 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ: ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΝΤΑΞΗ (ΚΑΘΗΓΗΤΗ)  
ΔΕΠ-Υ 40-0030 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ: ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΝΤΑΞΗ (ΚΑΘΗΓΗΤΗ)  
Κινητική Αναπηρία 40-0027 ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ Α & Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (ΔΑΣΚΑΛΟΥ)  
Κινητική Αναπηρία 40-0031 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΔΙΑΒΙΩΣΗ (ΚΑΘΗΓΗΤΗ)  
Γενικά 40-0041 ΛΙΖΕΤ Η ΠΟΛΙΚΗ ΑΡΚΟΥΔΑ  
Γενικά 40-0042 ΤΟ ΔΑΣΟΣ  
Γενικά 40-0043 Η ΒΕΛΟΝΑ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ  
Γενικά 40-0044 ΕΛΕΝ ΚΕΛΕΡ - ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΦΩΣ  
Γενικά 40-0045 Ο ΠΕΡΠΑΤΟΥΛΗΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΤΩΝ ΖΟΥΜ  
Γενικά 40-0046 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ  
Γενικά 40-0047 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ  
Γενικά 40-0048 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΩ ΕΝΑΝ ΔΥΝΑΤΟ ΘΟΡΥΒΟ  
Γενικά 40-0049 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΩΣ ΠΛΕΝΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ  
Γενικά 40-0050 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΩΣ ΤΡΩΩ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΜΟΥ  
Γενικά 40-0051 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΩΣ ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΜΟΥ  
Γενικά 40-0052 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΠΗ  
Γενικά 40-0053 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΜΟΝΗ  
Γενικά 40-0054 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΩ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΑΕΙ  
Γενικά 40-0055 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΩΣ ΧΑΙΡΕΤΑΩ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΑΩ  
Γενικά 40-0056 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ  
Γενικά 40-0057 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΟΤΕ ΚΕΡΔΙΖΩ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΧΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ  
Γενικά 40-0058 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΦΤΙΑΧΝΩ ΠΑΖΛ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ  
Γενικά 40-0059 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ  
Γενικά 40-0060 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ  
Γενικά 40-0061 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ  
Γενικά 40-0062 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ  
Γενικά 40-0063 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΟΙ ΑΠΟΚΡΙΕΣ  
Γενικά 40-0064 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΩ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΟΤΑΝ ΦΤΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ  
Γενικά 40-0065 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ  
Γενικά 40-0066 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΜΟΥ  
Γενικά 40-0067 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΩΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΠΛΑΝΟ ΜΟΥ  
Γενικά 40-0068 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΤΟΥ ΚΥΛΙΚΕΙΟΥ  
Γενικά 40-0069 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ  
Γενικά 40-0070 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΩΣΩ ΚΑΛΑ  
Γενικά 40-0071 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΩ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ  
Γενικά 40-0072 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΩ ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ  
Γενικά 40-0073 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟΥ  
Γενικά 40-0074 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ  
Γενικά 40-0075 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - Ο "ΝΤΑΗΣ" ΚΑΙ ΤΟ "ΘΥΜΑ"  
Γενικά 40-0076 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΩΣ ΑΝΤΙΔΡΩ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ  
Γενικά 40-0077 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΜΒΟΛΙΟ  
Γενικά 40-0078 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ  
Γενικά 40-0079 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ  
Γενικά 40-0080 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ  
Γενικά 40-0081 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΕΙΣΜΟΣ  
Γενικά 40-0082 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ  
Γενικά 40-0083 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΕΙΣΜΟΥ  
Γενικά 40-0084 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΕΙΣΜΟΣ  
Γενικά 40-0085 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΜΙΑΣ ΡΟΥΤΙΝΑΣ  
Γενικά 40-0086 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΛΕΙΠΕΙ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΜΟΥ  
Γενικά 40-0087 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΩΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΟΥ  
Γενικά 40-0088 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΠΟΥ ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ ΞΑΦΝΙΚΑ  
Γενικά 40-0089 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΩ ΑΝ ΧΑΣΩ ΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ  
Γενικά 40-0090 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΩ ΑΝ ΧΑΣΩ ΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ  
Γενικά 40-0091 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΩ ΑΝ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙ  
Γενικά 40-0028 ΟΔΗΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΤΑΞΙΑΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (ΚΑΘΗΓΗΤΗ)  
Γενικά 40-0032 Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ (ΚΑΘΗΓΗΤΗ)  
Γενικά 40-0040 ΟΔΗΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ, ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΤΗΡΙΑ ΜΕΣΩ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ (ΚΑΘΗΓΗΤΗ)  
Τύφλωση 40-0033 ΑΓΩΓΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΟΡΑΣΗΣ (ΚΑΘΗΓΗΤΗ)  
Τύφλωση 40-0034 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΥΦΛΟΚΩΦΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΠΤΙΚΗΣ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΚΑΘΗΓΗΤΗ)  
Τύφλωση 40-0038 ΟΔΗΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΑΝΑΓΛΥΦΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ BRAILLE (ΚΑΘΗΓΗΤΗ)  
Τύφλωση 40-0039 ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ ΤΗΣ BRAILLE (ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟ ΤΕΥΧΟΣ) (ΚΑΘΗΓΗΤΗ)  

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021 - 2022
Παρακάτω εμφανίζεται ο κατάλογος των διδακτικών βιβλίων για την Ειδική Αγωγή σχολικού έτους 2021 - 2022 σύμφωνα με τις ακόλουθες Υπουργικές Αποφάσεις του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων 24109/Δ3 - 02.03.2021.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
  • Στα βιβλία που υπάρχουν διορθώσεις σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση (σχολικό έτος 2020 - 2021) έχει προστεθεί η ένδειξη «ΑΛΛΑΓΕΣ». Οι αλλαγές εμφανίζονται επιλέγοντας τη σχετική ένδειξη.

Πατήστε για εξαγωγή της λίστας σε αρχείο  
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΚΩΔΙΚΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥΤΙΤΛΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
Κώφωση-Βαρηκοϊα 40-0005 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α & Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (ΔΑΣΚΑΛΟΥ)  
Κώφωση-Βαρηκοϊα 40-0006 ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ (ΔΑΣΚΑΛΟΥ)  
Easy to read 40-0008 ΓΛΩΣΣΑ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ)  
Easy to read 40-0009 ΓΛΩΣΣΑ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ)  
Easy to read 40-0010 ΓΛΩΣΣΑ Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ και ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ)  
Easy to read 40-0012 ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ Α & Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ)  
Easy to read 40-0014 ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ)  
Easy to read 40-0015 ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ)  
Easy to read 40-0016 ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ και ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ)  
Easy to read 40-0018 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α & Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ) (ΤΕΥΧΟΣ Α')  
Easy to read 40-0019 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α & Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ) (ΤΕΥΧΟΣ Β')  
Easy to read 40-0020 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α & Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΤΕΥΧΟΣ Α' ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ)  
Easy to read 40-0021 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α & Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΤΕΥΧΟΣ Β' ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ)  
Easy to read 40-0035 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ε΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ - ΤΟΜΟΣ Α'  
Easy to read 40-0036 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ε΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ - ΤΟΜΟΣ Β'  
Easy to read 40-0037 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ε΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ - ΤΟΜΟΣ Γ'  
Αυτισμός 40-0023 ΤΟ ΔΕΛΦΙΝΙ - ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ (ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ)  
Αυτισμός 40-0029 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ: ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΝΤΑΞΗ (ΚΑΘΗΓΗΤΗ)  
ΔΕΠ-Υ 40-0030 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ: ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΝΤΑΞΗ (ΚΑΘΗΓΗΤΗ)  
Κινητική Αναπηρία 40-0027 ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ Α & Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (ΔΑΣΚΑΛΟΥ)  
Κινητική Αναπηρία 40-0031 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΔΙΑΒΙΩΣΗ (ΚΑΘΗΓΗΤΗ)  
Γενικά 40-0041 ΛΙΖΕΤ Η ΠΟΛΙΚΗ ΑΡΚΟΥΔΑ  
Γενικά 40-0042 ΤΟ ΔΑΣΟΣ  
Γενικά 40-0043 Η ΒΕΛΟΝΑ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ  
Γενικά 40-0044 ΕΛΕΝ ΚΕΛΕΡ - ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΦΩΣ  
Γενικά 40-0045 Ο ΠΕΡΠΑΤΟΥΛΗΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΤΩΝ ΖΟΥΜ  
Γενικά 40-0046 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ  
Γενικά 40-0047 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ  
Γενικά 40-0048 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΩ ΕΝΑΝ ΔΥΝΑΤΟ ΘΟΡΥΒΟ  
Γενικά 40-0049 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΩΣ ΠΛΕΝΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ  
Γενικά 40-0050 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΩΣ ΤΡΩΩ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΜΟΥ  
Γενικά 40-0051 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΩΣ ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΜΟΥ  
Γενικά 40-0052 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΠΗ  
Γενικά 40-0053 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΜΟΝΗ  
Γενικά 40-0054 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΩ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΑΕΙ  
Γενικά 40-0055 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΩΣ ΧΑΙΡΕΤΑΩ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΑΩ  
Γενικά 40-0056 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ  
Γενικά 40-0057 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΟΤΕ ΚΕΡΔΙΖΩ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΧΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ  
Γενικά 40-0058 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΦΤΙΑΧΝΩ ΠΑΖΛ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ  
Γενικά 40-0059 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ  
Γενικά 40-0060 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ  
Γενικά 40-0061 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ  
Γενικά 40-0062 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ  
Γενικά 40-0063 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΟΙ ΑΠΟΚΡΙΕΣ  
Γενικά 40-0064 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΩ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΟΤΑΝ ΦΤΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ  
Γενικά 40-0065 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ  
Γενικά 40-0066 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΜΟΥ  
Γενικά 40-0067 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΩΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΠΛΑΝΟ ΜΟΥ  
Γενικά 40-0068 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΤΟΥ ΚΥΛΙΚΕΙΟΥ  
Γενικά 40-0069 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ  
Γενικά 40-0070 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΩΣΩ ΚΑΛΑ  
Γενικά 40-0071 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΩ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ  
Γενικά 40-0072 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΩ ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ  
Γενικά 40-0073 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟΥ  
Γενικά 40-0074 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ  
Γενικά 40-0075 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - Ο "ΝΤΑΗΣ" ΚΑΙ ΤΟ "ΘΥΜΑ"  
Γενικά 40-0076 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΩΣ ΑΝΤΙΔΡΩ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ  
Γενικά 40-0077 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΜΒΟΛΙΟ  
Γενικά 40-0078 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ  
Γενικά 40-0079 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ  
Γενικά 40-0080 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ  
Γενικά 40-0081 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΕΙΣΜΟΣ  
Γενικά 40-0082 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ  
Γενικά 40-0083 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΕΙΣΜΟΥ  
Γενικά 40-0084 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΕΙΣΜΟΣ  
Γενικά 40-0085 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΜΙΑΣ ΡΟΥΤΙΝΑΣ  
Γενικά 40-0086 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΛΕΙΠΕΙ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΜΟΥ  
Γενικά 40-0087 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΩΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΟΥ  
Γενικά 40-0088 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΠΟΥ ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ ΞΑΦΝΙΚΑ  
Γενικά 40-0089 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΩ ΑΝ ΧΑΣΩ ΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ  
Γενικά 40-0090 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΩ ΑΝ ΧΑΣΩ ΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ  
Γενικά 40-0091 ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΩ ΑΝ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙ  
Γενικά 40-0028 ΟΔΗΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΤΑΞΙΑΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (ΚΑΘΗΓΗΤΗ)  
Γενικά 40-0032 Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ (ΚΑΘΗΓΗΤΗ)  
Γενικά 40-0040 ΟΔΗΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ, ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΤΗΡΙΑ ΜΕΣΩ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ (ΚΑΘΗΓΗΤΗ)  
Τύφλωση 40-0033 ΑΓΩΓΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΟΡΑΣΗΣ (ΚΑΘΗΓΗΤΗ)  
Τύφλωση 40-0034 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΥΦΛΟΚΩΦΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΠΤΙΚΗΣ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΚΑΘΗΓΗΤΗ)  
Τύφλωση 40-0038 ΟΔΗΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΑΝΑΓΛΥΦΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ BRAILLE (ΚΑΘΗΓΗΤΗ)  
Τύφλωση 40-0039 ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ ΤΗΣ BRAILLE (ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟ ΤΕΥΧΟΣ) (ΚΑΘΗΓΗΤΗ)  

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

infopublications@cti.gr