ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ |
ΚΩΔΙΚΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥ |
ΤΙΤΛΟΣ ΒΙΒΛΙΟΥ |
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ |
ΛΗΨΗ ΑΡΧΕΙΟΥ |
Κώφωση-Βαρηκοϊα |
40-0005 |
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α & Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (ΔΑΣΚΑΛΟΥ) |
|
|
Κώφωση-Βαρηκοϊα |
40-0006 |
ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ (ΔΑΣΚΑΛΟΥ) |
|
|
Easy to read |
40-0008 |
ΓΛΩΣΣΑ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ) |
|
|
Easy to read |
40-0009 |
ΓΛΩΣΣΑ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ) |
|
|
Easy to read |
40-0010 |
ΓΛΩΣΣΑ Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ και ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ) |
|
|
Easy to read |
40-0012 |
ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ Α & Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ) |
|
|
Easy to read |
40-0014 |
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ) |
|
|
Easy to read |
40-0015 |
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ) |
|
|
Easy to read |
40-0016 |
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ και ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ) |
|
|
Easy to read |
40-0018 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α & Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ) (ΤΕΥΧΟΣ Α') |
|
|
Easy to read |
40-0019 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α & Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ) (ΤΕΥΧΟΣ Β') |
|
|
Easy to read |
40-0020 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α & Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΤΕΥΧΟΣ Α' ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ) |
|
|
Easy to read |
40-0021 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α & Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (ΤΕΥΧΟΣ Β' ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ) |
|
|
Easy to read |
40-0035 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ε΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ - ΤΟΜΟΣ Α' |
|
|
Easy to read |
40-0036 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ε΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ - ΤΟΜΟΣ Β' |
|
|
Easy to read |
40-0037 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ε΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ - ΤΟΜΟΣ Γ' |
|
|
Easy to read |
40-0114 |
ΓΛΩΣΣΑ Γ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (EASY TO READ) (ΤΕΥΧΟΣ Α') |
|
|
Easy to read |
40-0115 |
ΓΛΩΣΣΑ Γ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (EASY TO READ) (ΤΕΥΧΟΣ Β') |
|
|
Easy to read |
40-0116 |
ΓΛΩΣΣΑ Γ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (EASY TO READ) (ΤΕΥΧΟΣ Γ') |
|
|
Easy to read |
40-0117 |
ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ Γ & Δ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (EASY TO READ) |
|
|
Easy to read |
40-0118 |
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Γ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (EASY TO READ) |
|
|
Easy to read |
40-0119 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (EASY TO READ) |
|
|
Easy to read |
40-0120 |
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Γ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (EASY TO READ) |
|
|
Easy to read |
40-0121 |
ΙΣΤΟΡΙΑ Γ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (EASY TO READ) |
|
|
Easy to read |
40-0123 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΪΟ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (EASY TO READ) |
|
|
Easy to read |
40-0124 |
HOW TO PROTECT OURSELVES FROM THE CORONAVIRUS INSTRUCTIONS ADAPTED TO EASY TO READ METHOD |
|
|
Easy to read |
40-0125 |
ΓΛΩΣΣΑ Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (EASY TO READ) (ΤΕΥΧΟΣ Α') |
|
|
Easy to read |
40-0126 |
ΓΛΩΣΣΑ Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (EASY TO READ) (ΤΕΥΧΟΣ Β') |
|
|
Easy to read |
40-0127 |
ΓΛΩΣΣΑ Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (EASY TO READ) (ΤΕΥΧΟΣ Γ') |
|
|
Easy to read |
40-0128 |
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (EASY TO READ) (ΤΕΥΧΟΣ Α') |
|
|
Easy to read |
40-0129 |
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (EASY TO READ) (ΤΕΥΧΟΣ Β') |
|
|
Easy to read |
40-0130 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (EASY TO READ) (ΤΕΥΧΟΣ Α') |
|
|
Easy to read |
40-0131 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (EASY TO READ) (ΤΕΥΧΟΣ Β') |
|
|
Easy to read |
40-0132 |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (EASY TO READ) (ΤΕΥΧΟΣ Γ') |
|
|
Easy to read |
40-0133 |
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (EASY TO READ) |
|
|
Easy to read |
40-0134 |
ΙΣΤΟΡΙΑ Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (EASY TO READ) (ΤΕΥΧΟΣ Α') |
|
|
Easy to read |
40-0135 |
ΙΣΤΟΡΙΑ Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (EASY TO READ) (ΤΕΥΧΟΣ Β') |
|
|
Easy to read |
40-0143 |
ΓΛΩΣΣΑ Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - Η ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ - ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ - ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ (EASY TO READ) |
|
|
Αυτισμός |
40-0023 |
ΤΟ ΔΕΛΦΙΝΙ - ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ (ΒΙΒΛΙΟ ΜΑΘΗΤΗ) |
|
|
Αυτισμός |
40-0029 |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ: ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΝΤΑΞΗ (ΚΑΘΗΓΗΤΗ) |
|
|
ΔΕΠ-Υ |
40-0030 |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ: ΚΑΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΝΤΑΞΗ (ΚΑΘΗΓΗΤΗ) |
|
|
Κινητική Αναπηρία |
40-0027 |
ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΓΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ Α & Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (ΔΑΣΚΑΛΟΥ) |
|
|
Κινητική Αναπηρία |
40-0031 |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΔΙΑΒΙΩΣΗ (ΚΑΘΗΓΗΤΗ) |
|
|
Γενικά |
40-0041 |
ΛΙΖΕΤ Η ΠΟΛΙΚΗ ΑΡΚΟΥΔΑ |
|
|
Γενικά |
40-0042 |
ΤΟ ΔΑΣΟΣ |
|
|
Γενικά |
40-0043 |
Η ΒΕΛΟΝΑ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ |
|
|
Γενικά |
40-0044 |
ΕΛΕΝ ΚΕΛΕΡ - ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΦΩΣ |
|
|
Γενικά |
40-0045 |
Ο ΠΕΡΠΑΤΟΥΛΗΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΤΩΝ ΖΟΥΜ |
|
|
Γενικά |
40-0046 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ |
|
|
Γενικά |
40-0047 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ |
|
|
Γενικά |
40-0048 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΩ ΕΝΑΝ ΔΥΝΑΤΟ ΘΟΡΥΒΟ |
|
|
Γενικά |
40-0049 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΩΣ ΠΛΕΝΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ |
|
|
Γενικά |
40-0050 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΩΣ ΤΡΩΩ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΜΟΥ |
|
|
Γενικά |
40-0051 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΩΣ ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΜΟΥ |
|
|
Γενικά |
40-0052 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΠΗ |
|
|
Γενικά |
40-0053 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΜΟΝΗ |
|
|
Γενικά |
40-0054 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΩ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΑΕΙ |
|
|
Γενικά |
40-0055 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΩΣ ΧΑΙΡΕΤΑΩ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΑΩ |
|
|
Γενικά |
40-0056 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ |
|
|
Γενικά |
40-0057 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΟΤΕ ΚΕΡΔΙΖΩ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΧΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ |
|
|
Γενικά |
40-0058 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΦΤΙΑΧΝΩ ΠΑΖΛ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ |
|
|
Γενικά |
40-0059 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ |
|
|
Γενικά |
40-0060 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ |
|
|
Γενικά |
40-0061 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ |
|
|
Γενικά |
40-0062 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ |
|
|
Γενικά |
40-0063 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΟΙ ΑΠΟΚΡΙΕΣ |
|
|
Γενικά |
40-0064 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΩ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΟΤΑΝ ΦΤΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ |
|
|
Γενικά |
40-0065 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΚΑΘΟΜΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ |
|
|
Γενικά |
40-0066 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΜΟΥ |
|
|
Γενικά |
40-0067 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΩΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΠΛΑΝΟ ΜΟΥ |
|
|
Γενικά |
40-0068 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΤΟΥ ΚΥΛΙΚΕΙΟΥ |
|
|
Γενικά |
40-0069 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ |
|
|
Γενικά |
40-0070 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΩΣΩ ΚΑΛΑ |
|
|
Γενικά |
40-0071 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΩ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ |
|
|
Γενικά |
40-0072 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΩ ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ |
|
|
Γενικά |
40-0073 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΟΥ |
|
|
Γενικά |
40-0074 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ |
|
|
Γενικά |
40-0075 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - Ο "ΝΤΑΗΣ" ΚΑΙ ΤΟ "ΘΥΜΑ" |
|
|
Γενικά |
40-0076 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΩΣ ΑΝΤΙΔΡΩ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ |
|
|
Γενικά |
40-0077 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΜΒΟΛΙΟ |
|
|
Γενικά |
40-0078 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ |
|
|
Γενικά |
40-0079 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ |
|
|
Γενικά |
40-0080 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ |
|
|
Γενικά |
40-0081 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΕΙΣΜΟΣ |
|
|
Γενικά |
40-0082 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ |
|
|
Γενικά |
40-0083 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΣΕΙΣΜΟΥ |
|
|
Γενικά |
40-0084 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΕΙΣΜΟΣ |
|
|
Γενικά |
40-0085 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΜΙΑΣ ΡΟΥΤΙΝΑΣ |
|
|
Γενικά |
40-0086 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΛΕΙΠΕΙ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΜΟΥ |
|
|
Γενικά |
40-0087 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΩΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΜΟΥ |
|
|
Γενικά |
40-0088 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΠΟΥ ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ ΞΑΦΝΙΚΑ |
|
|
Γενικά |
40-0089 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΩ ΑΝ ΧΑΣΩ ΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΧΑΡΑ |
|
|
Γενικά |
40-0090 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΩ ΑΝ ΧΑΣΩ ΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ |
|
|
Γενικά |
40-0091 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΤΙ ΚΑΝΩ ΑΝ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙ |
|
|
Γενικά |
40-0099 |
HOW TO PROTECT OURSELVES FROM CORONAVIRUS (SOCIAL STORY) |
|
|
Γενικά |
40-0122 |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - ΠΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΪΟ |
|
|
Γενικά |
40-0028 |
ΟΔΗΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΤΑΞΙΑΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (ΚΑΘΗΓΗΤΗ) |
|
|
Γενικά |
40-0032 |
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ (ΚΑΘΗΓΗΤΗ) |
|
|
Γενικά |
40-0040 |
ΟΔΗΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ, ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΤΗΡΙΑ ΜΕΣΩ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ (ΚΑΘΗΓΗΤΗ) |
|
|
Τύφλωση |
40-0033 |
ΑΓΩΓΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΟΡΑΣΗΣ (ΚΑΘΗΓΗΤΗ) |
|
|
Τύφλωση |
40-0034 |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΥΦΛΟΚΩΦΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΠΤΙΚΗΣ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΚΑΘΗΓΗΤΗ) |
|
|
Τύφλωση |
40-0038 |
ΟΔΗΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΑΝΑΓΛΥΦΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ BRAILLE (ΚΑΘΗΓΗΤΗ) |
|
|
Τύφλωση |
40-0039 |
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ ΤΗΣ BRAILLE (ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟ ΤΕΥΧΟΣ) (ΚΑΘΗΓΗΤΗ) |
|
|