•  Διευθύνσεις Εκπαίδευσης
  •  Κέντρα Διανομής
  •  Δημόσια Σχολεία
  • Ηλεκτρονικό Βιβλιοπωλείο
  • Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση Εξωτερικού
ΑΛΛΑΓΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ

Στον ακόλουθο πίνακα εμφανίζονται οι αλλαγές μεταξύ της προηγούμενης και της τρέχουσας έκδοσης συνοπτικά και αναλυτικά.


Επιπλέον, επιλέγοντας το εικονίδιο book-icon3 εμφανίζεται, σε αρχείο εικόνας, η αντιπαραβολή της τρέχουσας έκδοσης με την προηγούμενη.


Το απόθεμα των αντιτύπων του βιβλίου με κωδικό 22-0249 των προηγούμενων ετών δεν αποσύρεται.


22-0249 - ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ: ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ
Σελ. 20 Αντί για "Δικαίωμα ψήφου στις εθνικές εκλογές έχουν: όσοι και όσες έχουν την ελληνική ιθαγένεια και έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους (άρθρο 4, Π.Δ. 26/2012)" διορθώνεται σε "Δικαίωμα ψήφου στις εθνικές εκλογές έχουν: όσοι και όσες έχουν την ελληνική ιθαγένεια και έχουν συμπληρώσει το 17ο έτος της ηλικίας τους (άρθρο 1, του Ν. 4406/26-07-2016)"
Σελ. 28 Αντί για "Η δημοκρατία απειλείται μονίμως από τη δημαγωγία, ο καλός ομιλητής μπορεί να κερδίσει ..." διορθώνεται σε "Η δημοκρατία απειλείται μονίμως από τη δημαγωγία, ο καλός ομιλητής και η καλή ομιλήτρια μπορεί να κερδίσει ..."
Σελ. 54 Αντί για "Στη μαθητική κοινότητα συμβαίνει ό,τι και στη Βουλή. Οι μαθητές εκλέγουν αντιπροσώπους ..." διορθώνεται σε "Στη μαθητική κοινότητα συμβαίνει ό,τι και στη Βουλή. Οι μαθητές και οι μαθήτριες εκλέγουν αντιπροσώπους ..."
Σελ. 146 Στον πίνακα για τη διεθνή μετανάστευση το άθροισμα αντί για 244 εκατ. διορθώνεται σε 243 εκατ.

Η περιγραφή στο κυκλικό σχήμα δεξιά (75 και 104 εκ) είναι Ασία
Σελ. 225 Αντί για "Περιουσιακές σχέσεις των συζύγων" διορθώνεται σε "Σχέσεις γονέων και παιδιών"
Σελ. 101 Αντί για "Πηγή: Classen, C., και Howes, D. (2005). Άρωμα: η πολιτισμική ιστορία της οσμής (μετάφραση: Δήμητρα Μακρυνιώτη). Αθήνα: Πλέθρον" διορθώνεται σε "Πηγή: Classen, C., και Howes, D. (2005). Άρωμα: η πολιτισμική ιστορία της οσμής (μετάφραση: Ευαγγελία Σιπητάνου). Αθήνα: Πλέθρον"
Σελ. 217 Αντί για "… να προβληματίζεστε για την έννοια της ποινής" διορθώνεται σε "… να αναλύετε την έννοια της ποινής"
Σελ. 219 Αντί για "… την επανένταξη του εγκληματία στην κοινωνία" διορθώνεται σε "… την επανένταξη του ατόμου στην κοινωνία"
Σελ. 223 Αντί για "α) Ο Χάινζ έπρεπε να κλέψει το φάρμακο γιατί ... β) Ο Χάινζ δεν έπρεπε να κλέψει το φάρμακο γιατί ..." διορθώνεται σε "α) Ο Χάινζ πρέπει να κλέψει το φάρμακο γιατί ... β) Ο Χάινζ δεν πρέπει να κλέψει το φάρμακο γιατί ..."
Σελ. 237 Αντί για "… να απορροφήσει άμεσα ανέργους ..." διορθώνεται σε "… να απορροφήσει άμεσα ανέργους και άνεργες ..."

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Πρόγραμμα Ανακύκλωσης «Το Χαρτί του Μέλλοντος μας - Ανακύκλωση Χαρτιού στα Σχολεία»

Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων - Διόφαντος

Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

MySchool